czwartek, 16 sierpnia 2012

Two weeks




















Ph: Marcelina Ratajczak 
Wearing : Top Secret shirt, H&M skirt, Wojas shoes, second-hand belt, 
second-hand purse, House coat

    Blogów na temat mody jest mnóstwo. Ciężko jest się wybić, trzeba być naprawdę wyjątkowym, albo po prostu mieć dużo dobrych znajomych, którzy jakoś Ci w tym pomogą. Bardzo bym chciała należeć do którejś z tych grup, ale nie wiem czy to mi się uda. Byłoby miło :)
    W mojej dzisiejszej stylizacji nie ma nic specjalnego. Lubię klasyczne ubrania, które są delikatne, dziewczęce. Choć nie ukrywam czasem dobrze jest się ubrać z pazurem, ale może to kiedy indziej. W Suwałkach na razie nie widać lata, więc dostosowałam się do naszej pogody. Zielona zwykła koszula z czarną delikatną spódnicą tworzą idealną parę, a do tego moje ukochane buty z Wojasa. 
    Kończą się wakacje, a ja dopiero niedawno kupiłam sukienką w kwiatki i jeansową spódniczkę, które miały być przeznaczone na cudowne ciepłe dni. Lecz pogoda jak widać lubi płatać figle i nie pozwala mi się nimi pochwalić. Jednak nie tracę nadziei i czekam na upały, aby miło zakończyć wakacje. 




2 komentarze: