czwartek, 25 kwietnia 2013

Gimmie some lovin











\
wearing: stradivarius skirt and top, vintage jacket, sh belt and bag, sagan shoes

Już jutro koniec roku szkolnego. Tak bardzo tego pragnęłam, a jednak będę tęsknić za przerwami, za schodami pod biblioteką i za samą biblioteką, która jest piękna, za przesiadywaniem na parapecie koło hali, za słowami: " Idziemy? Zastanowimy się w szatni", a gdy już w niej byliśmy od razu nakładaliśmy kurtki, za tymi wszystkimi ludźmi, których miałam przyjemność poznać. Mam tyle miłych wspomnień z tych trzech lat, za którymi będę tęsknić. Ale przyznam się szczerze, sali numer 12 nie będzie mi brakować, choć zwrot "dzieciaku..." będę pamiętać przez długie lata. I tak o to kończy się pewien etap w moim życiu, jeszcze tylko matura. Miło by było dobrze ją zdać, choć będzie ciężko patrząc na moje zaangażowanie w naukę.

Kilka dni temu wyszłam z Marceliną na spacer, jak zawsze w pole. Nie wiem czemu ale to jest jedno z najczęściej odwiedzanych przez nas miejsc ( no może nie tak często, ale jeśli chodzi o zdjęcia to tylko tam ! Można to nawet zauważyć na moim blogu ;)), na wyższej pozycji jest jednak McDonald's. O tak! Tam lubimy przebywać, się najemy, policzymy kcal, pogadamy. To co, że jedzenie jest niezdrowe, od czasu do czasu można tam coś zjeść, nawet jeżeli kurczaki są robione z różowej pasty, a frytki nie mają nic z ziemniaka. Niestety w Suwałkach nie ma zbyt dużo miejsc, gdzie można spokojnie posiedzieć, spotkać się ze znajomymi, powoli to się zmienia, ale i tak wszystko jest porozrzucane po całym mieście.
Oh, jak miło jest pisać po 1 w nocy o tak mało istotnych rzeczach na blogu podobno o modzie. 
Nawiązując do tematy przewodniego tego bloga ( w końcu ! ) to już po raz kolejny na zdjęciach widzicie tą wspaniałą spódnicę, którą bym mogła nosić bez przerwy. Jej kształt jest idealny, a czarny pasuje do wszystkiego. Moim nowym zakupem jest bluzka z wyciętymi plecami, która na pewno dobrze sprawdzi się w lato. No i to by było na tyle, kończę swoje "mądre" wywody. Dobranoc.



________________________
"Tak mi trzeba wiedzieć, że się ktoś o mnie troszczy w tym obcym świecie.
 I wiem, jak bardzo nie zasługuję na tę troskę -
 ja z moimi idiotycznymi depresjami i całą tą maszynerią spekulacji."
-Poświatowska

Piosenka nie na dobranoc, a na dzień dobry:







1 komentarz: