środa, 10 lipca 2013

Where is my mind ?








Chyba każdy z nas dąży do tego by być doskonałym. Nie ważne w jakiej dziedzinie mielibyśmy to spełnić, chcemy być docenieni przez innych, a co najważniejsze docenieni przez samych siebie. Pomimo to, że nie powinniśmy brać do siebie opinii innych ludzi, to każde miłe słowo z ich ust potrafi podwyższyć nam samoocenę, a złe ją obniżyć. Jednak zostawmy opinie innych na dalszym planie, najpierw popracujmy nad sobą i postawmy siebie na pierwszym miejscu. Oczywiście taka "gadka szmatka" jest bardzo podbudowująca, gdy leżymy wieczorem w łóżku i milion myśli, planów przechodzi nam przez głowę. Wtedy chcemy zmienić coś w swoim życiu, lecz gdy się budzimy wszystko przemija. Tak jak teraz, jest prawie północ, a ja wylewam swoje myśli, nawet nie na papier, a na zwykłego bloga, tak aby każdy mógł to przeczytać (bardzo rozsądne), a jutro o wszystkim zapomnę. Jak znaleźć w swoim życiu cel ? Jak poczuć się doskonałym, choć w jednej dziedzinie, bo nigdy nie będziemy doskonali we wszystkim ? Cóż ja mogę powiedzieć, ledwo co skończyłam liceum, a już muszę decydować co będę robiła w przyszłości. Nie znam życia, samą siebie próbuję odnaleźć. Milion myśli przelatuje przez moją głowę, a ja nawet nie umiem ich wypowiedzieć. Tydzień temu skończyłam 19 lat i życzę sobie znalezienia odpowiedzi na postawione wyżej pytania oraz na inne, które siedzą w mojej głowie.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz