niedziela, 20 września 2015

Be inspire - Autumn Looks







Zbliża się pierwsza w nocy, a ja siedzę przed komputerem zmarznięta. Herbata z miodem, ciepła bluza chłopaka nie pomagają. Każdego dnia pogoda uświadamia mi, że już koniec z ciepłymi porankami, krótkimi spodenkami, sukienkami, wygrzewaniem się w słońcu. Przyszedł czas na jesień, której tak nie lubię. Lato powinno trwać cały rok. Na samą myśl o niskich temperaturach, deszczu, chce mi się płakać. Wrr...Chyba powinnam mieszkać na południu Europy, gdziekolwiek gdzie jest temperatura powyżej 25 stopni Celsjusza. Jesień także mi przypomina o nadchodzących obowiązkach w związku ze studiami i stresem, który już czuję. Próbuję pocieszać się tym, że jesień jest chyba najlepszą porą dla mody. Możemy teraz poszaleć i tworzyć świetne stylizacje. Dzisiaj mam dla Was parę inspiracji na chłodne dni. 

I coś miłego dla ucha: 

















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz