sobota, 18 sierpnia 2012

Sunny day
















Ph: Marcelina Ratajczak
Wearing : H&M dress, Zara jacket, Sagan shoes, New Yorker sunglasses, vintage belt, H&M purse 


W końcu można powiedzieć, że jest lato. Prawdopodobnie nie zagości u nas zbyt długo i za kilka dni znowu będzie padał deszcz i będzie chłodno ( mam nadzieję, że to się nie sprawdzi), ale trzeba korzystać ze słonecznej pogody. Dlatego dzisiaj ubrałam się dość prosto, ale wakacyjnie. Moja nowa bardzo krótka sukienka ( pod spodem mam krótkie czarne spodenki ) dobrze się sprawdza na taką pogodę, co prawda jest trochę zwiewna i trzeba się dobrze pilnować, aby nie pokazać niektórych części garderoby ( bielizny ), a w moim przypadku spodenek. Do sukienki dodałam też moją ukochaną marynarkę, ponieważ myślałam że nie jest tak ciepło ( to był błąd). 
Jak już mówimy o wykorzystywaniu ciepłego dnia, to właśnie mam dzisiaj bardzo ciekawe plany, jednym z nich jest sprzątanie mojego pokoju. ( tak tak wiem, raczej to się nazywa marnowanie dnia, ale gdybyście byli w moim pokoju to byście się przekonali, że jednak warto jest zmarnować choć godzinę na sprzątnięcie tego bałaganu), pocieszające jest tylko to, że wieczorem jadę do koleżanki do Sumowa. Wieczór nad jeziorem jest zdecydowanie miłą opcją na zakończenie dnia.


PS: Kurde, już się zachmurzyło... :(



4 komentarze:

  1. Piękna! Cudowna! Będę częściej odwiedzać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj też sprzątam :(

    zestawienie naprawdę swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie, czy ta sukienka jest wygodna, gdy jest taka krótka? bardziej służy ci jako tunika czy sukienka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno trzeba pod nią coś nałożyć, najlepiej jakieś krótkie spodenki (ja tak właśnie robię)i wtedy służy mi jako sukienka. Wątpię w to że będę ją nakładała jako tunikę np do długich spodni, jej krój nie jest na to odpowiedni. Bardziej polecam założyć pod nią rajstopy (w chłodniejsze dni).A tak ogółem to sukienka jest wygodna, choć można czuć się trochę niekomfortowo gdy zawieje mocniejszy wiatr(wtedy można udawać Marilyn Monroe) ;)

      Usuń