wtorek, 28 sierpnia 2012

Little talks










  

Ph : Marcelina Ratajczak 
Wearing: Bershka jacket, second-hand shirt, H&M t-shirt, second-hand jeans, Converse shoes, New Yorker sunglasses, Pimkie bag

Patrząc na zdjęcia wydaje się, że pogoda w Suwałkach jest całkiem przyjemna, bo przecież świeci słońce ! Ale zapraszam do nas to zobaczycie, że te cudowne promienie słoneczne to tylko taka podpucha. Najlepiej się ubrać w kurtkę, płaszczyk, sweter i uciekać od wiatru, który naprawdę zaczyna już mnie denerwować. Niestety zrobienie zdjęć w taką pogodę też jest trudne, bo zanim ja ogarnę włosy to mój fotograf (Marcysia)  prędzej ucieknie. Ale pomimo trudności coś nam wyszło na zdjęciach. I tak o to przedstawiam wam wczorajszą Kasię. Dość oryginalnie ( jak dla mnie) nałożyłam spodenki z wysokim stanem ( kupione oczywiście w second- handzie, który kocham właśnie za to ). Nie widać tego na zdjęciu, ale jeans jest lekko świecący. Do tego nałożyłam koszulę, która tak naprawdę jest mojej koleżanki i kurtkę skórzaną, którą po prostu wielbię, bo ma idealny kształt, taki o jakim zawsze marzyłam. A trampki, które widać na zdjęciu są oczywiście czerwone, a nie różowe ;) Niestety to już kolejne zdjęcia, na których mam okulary, a to przez to, że mam soczewki i nie mogę nawet przez chwilę patrzeć w słońce, chyba że z miną chińczyka.
A tak podsumowując to w Suwałkach czuć jesień i w sercu też, w szczególności gdy za kilka dni rozpocznie się rok szkolny, i 3 klasa liceum przywita mnie otwartymi ramionami i ze słowem MATURA. 
Żeby nowy post nie zakończył się tak smutno to za kilka godzin idę na zakupy poszukać sukienki na wesele i oczywiście zajdę też do second-handu. Może potem się pochwalę swoimi zdobyczami, a w sierpniu było ich naprawdę dużo. 

Coś dla ucha :







2 komentarze:

  1. Wiatr jest denerwujący szczególnie przy długich, rozpuszczonych włosach :) Stylizacja bardzo mi się podoba, widzę, że masz podobny gust do mnie :D Nosisz soczewki z dużą wadą? Ja nosze już jakies trzy lata i już przyzwyczaiłam się do słońca, najgorzej było na początku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wada nie jest taka duża, -2.00 i -1.25. Ja noszę soczewki 2 lata i nie mogę się przyzwyczaić do słońca ;)

      Usuń