niedziela, 2 września 2012

Never ending summer








Ph : Mateusz Kurmiłko
wearing: second-hand blouse, new look shorts

Bardzo lubię miejsce ze zdjęć, nie powiem wam gdzie to jest, bo i tak nie możecie tam przyjść. Byłam tam dwa razy a już tyle tam się wydarzyło, mam zarazem miłe jak i złe wspomnienia. Ale to nie zmienia faktu, że chce tam jeszcze raz przyjść. I zawsze z kimś jeszcze...
Koniec wakacji, a do mnie nadal nie może dojść myśl, że jutro do szkoły. Coś czuję, że w pierwszym tygodniu nic nie będę ogarniać. Zapewne później też, niestety ja tak mam, nigdy nie wiem co się dzieję wokół ;) Za to mam już przygotowaną sukienkę na jutrzejszy dzień, klasyczna czarna. Czegoś mi do niej brakuje, ale niestety nie mam czasu na jakieś dodatki i rozmyślania nad tym ( dopiero dzisiaj ją kupiłam ).
Zdjęcia są ze spaceru z Mateuszem i psem Azorem. Na takie spacery mogę chodzić codziennie, a w szczególności z takim towarzystwem. Ubrałam się bardzo prosto, zwykła bluza/bluzka, (pierwszy raz ją nałożyłam, ale już ją bardzo lubię) a do tego jeansowe szorty. I to tyle, miłego rozpoczęcia roku szkolnego :)


Chodźmy spać ...








3 komentarze: