środa, 19 września 2012

Verva Street Racing '12






















W świecie motoryzacji. 
No cóż, to był jeden z najwspanialszych weekendów jakie miałam. Było świetnie ! Wydaje się, że impreza była przeznaczona w większości dla facetów, ale było na niej też dużo kobiet, zapewne większość z nich przyszła ze względu na swoich chłopaków, ale na pewno były też takie, które lubią motoryzację. Może ja nie jestem jej fanką i nie interesuję się tym tak mocno, ale byłam pod wrażeniem oglądając wszystkie pokazy i wyścigi. Zapewne każda osoba z widowni powtarzała sobie w myślach "Chcę mieć te wszystkie samochody!", nawet ja tak myślałam patrząc na niektóre auta. Lecz i tak najlepszym momentem z całej imprezy były autografy. Nie wiem jak to się dzieje, ale zawsze ludzie są do mnie i Mateusza pozytywnie nastawieni, a w tym przypadku szczególnie, bo sam Patryk Szczerbiński załatwił nam autografy od Kuby Giermaziaka :) Niestety wszystko co dobre szybko się kończy. Pozostały miłe wspomnienia i zdjęcia.

















1 komentarz: